Året var 2006

Skulle vilja påstå att året som gått har varit ett av de mest händelserika nånsin för mig. Har skrivit ner allt som är minnesvärt.. Om ni inte orkar läsa, tjaaa synd för er haha.
Januari / Februari
Det ja kommer minnas mest var att min hund Lady dog, den 3e jan :’(  och att bror fyllde 24 haha
Mars/ April
Saker å ting var inte längre som det så länge varit.  Total Ingnorering...
Påsken, The Breakup..  Säger inget så har jag inget sagt. Detta tillhör numera historien. Visst det var jobbigt å himla synd. Förlorade mycket men vann senare desto mera.
Maj
Även fast jag bara är 87a så fyllde jag konstigt nog hela 21 år denna månad haha. Helt kalas-lös blev ja oxå , men det ska vi ta igen i år.  Feest x 12!!
Juni
* Lärde känna några personer som är ännu bättre och de har verkligen kommit att bli otroligt betydelsefulla för mig.  Dom har visat hur riktiga vänner ska vara! All min kärlek till Rådet! <3
* Träffade Boden. En mycket skum, dock minnesvärd kväll!!
* MIDSOMMAR, den bästa årstiden ever! Det hände så himla mycket och vi hade så kul!
Vem var Fylle Rogga?!    Ignorera.(Multiplicera)Gilla Läget. Spåra Ur!
* Ulla och jag gick på D och Hs 20 års fest, som sedan följdes av en efterfest hos familjen U. Allt jag kan säga om denna kväll är att den spårade visst ur lite , haha.   " Taaa på deeeen " 
Juli
* Tillbringade några sköna dagar i Tärnsjö. Dansen på Hedesunda blev en storslagen succé! Shit va folk kunde dansa, tror jag måste öva tills i sommar då vi ska dit igen. Att bli uppbjuden å inte hinna med i svängarna var rätt jobbigt faktiskt.
* Sen blev det dags att ännu en gång packa väskan till Tärnsjö. Jag, Ulla och The Flens skulle på Sala festivalen. Vi hann med mycket denna kväll. En person, vi nämner inga namn, fick böter för offentlig urinering bara fem minuter efter att vi kommit dit. Då har man lyckats! Sedan blev det konsert å headbanging vid scenen. KYZZ var ju såååå bra .. höhöhö ;)  Ulla å jag var på pojkspaning, hittade två snyggingar, men lite väl mkt landetfrisyr var det juh ;) Ett minus va att Ulla inte var 18, så hon å jag fick stå utanför medans grabbarna va inne vid baren å drack öl. Meeen vi hade skoj iaf!
Vi har nog aldrig varit så arga dock som när pojkarna vägrade svara i telefonen då vi skulle åka hem. Men en timme senare hittade vi dem, indränkta i skum och lyckliga som få! Kvällen avslutades med att vi dumpade en person i Tärnsjö.. Varför? Allt jag säger är Konsumbruden, hahaha!
* Min kära kusin Ulla for sen till Turkland med sina vänner i en vecka. Saknade massor! Träffade  S. och vi kollade igenom kort från midsommar. Galet kul!! När Ulla väl kom hem hade även S. Teee äntligen återvänt från Öland där hon jobbat. Och eftersom hon fyllt 18 så ställde hon till med feeest!! Fekke Fekke Fekke!! Och när man minst anars det så träffade man en speciell person...
Augusti
* Vi var 6 tappra själar som några dagar efter S.Tees fest drog på en mycket minnesvärd roadtrip till... Södra Öland! Jag kan utan tvekan säga att detta var den äckligaste helgen ever! Aldrig tidigare har någon av oss varit så skabbig som vi var då. Men shit pommes frites va kul vi hade! Och så var det ju detta med den lilla Filuren E som S.Teee hade tagit med sig. Vi kände henne inte så väl innan, hade bara träffats nån gång. Men HJÄLP va glad jag är att hon följde med! För inte nog med att vi har samma namn, så har vi massa röda trådar som går igenom oss.. Dom är lika tydliga som blodådrorna på mina ögonlock och då kanske ni förstår att det framgår väldigt tydligt att vi är Kosmiska Tvillingar.. (Fast på senare tid så kallas vi numera the cosmin twins, pga av alkoholens inverkan haha) Nästa år måste vi verkligen återvända till stjärnfall ( som slog in!) , jeepers kreepers och Inga Borg. Södra Öland we love!
* Memory vid strandbadet i mörkret, råttor, vänner och hålla handen.. Kunde ju inte va bättre haha
* Kusin vitamin och jag blev bjudna på fest i Bredäng, Chacarron chacarron!  Vi lånade storebrors lägenhet, vilket gav mig stor ångest. Sov en timme den natten i rädsla av att han skulle komma dit oanmäld. Hade ju trots allt fått med en nattgäst och de hade ju blivit jobbigt värre om han dykt upp haha.
* Två dar senare tog jag, mamma, J-A-Annars med morfar på en bilresa ner till Ystad. Han ville visa några släktgrejer för oss. Allt var toppen, förutom att jag dagen innan hade blivit hes och sedan tappade jag rösten helt. Så under tre dagar var jag knäpptyst. Eller jag försökte ju prata iaf, men de gick inte så bra.. Snacka om att jag var tråkig, dock så tyckte dom andra att det bara var skönt att ja inte kunde säga något. Hemsk upplevelse, haha!
Väl tillbaka i storstaden drog Ulla och S.Teee en kväll till ljusterö på fest. Jag och min kära vän S drog på utomhusbio. Saaaaraaa frågetecken.
Massa folk, Bästa platserna, filtar, paraplyn och kartong som koja, kompisar, pojke, hålla hand å pussar -Mysigt-  
- ” Det är en råtta hääär..jag stänger nog dörren..” Haha, denna kväll kommer vi skratta åt länge min vän! :D
” För vi är sveriges coolaste brudar. Kolla killar e va vi gillar...”
* Insåg att jag jag träffat en pojke som jag tyckte mycket om att vara med. Som lyckats charma mig, som faktiskt var rolig och som tyckte om mig för den jag var. Som höll mig i handen när vi var bland folk och som sa massa bra saker. Oavsett vad folk tycker å säger ( jag vet att ni oftast har rätt) så kommer han alltid vara speciell för mig. Han brydde sig inte om att jag inte var perfekt, han såg mig som person och det stärkte mig. Jag vill gärna tro att det var så iaf.  Jag blev kär, big time.
* Kusin E fyllde 20. Kalaaas är alltid kul! Dock så var ja ju inte så social, blev ju inlåst i tv rummet.. Haha, tack Ulla! :P Steg 4!? Dagen efter var det 75års kalas hos mormor.. vad jag minns är att jag låg halvt dööööd på gräsmattan den dagen...
* Kräftskiva hemma hos S.Tee. Jag ansvarade för partyhattarna, men insåg att det vore roligare om alla gjorde sin egen. Hej och hå va fina dom blev!  Runt halv tre på natten drog vi på ”efterfest” i blackeberg. Vi lärde oss mycket denna kväll. Den viktigaste är att det är extremt förbjudet att spegla sig i bilfönster kl halv 8 på morgonen när håret står åt alla håll och sminket har hamnat på sniskan. Man är blek å ful då. Ulla matade S.Teee med bajs som låg på perrongen.
September
Denna månad bestod av fester. Björkeby, Käften wongs 20 års firande, Ulla fyllde äntligen 18, nu får även du gå in i öltältet på Hedesunda! Vi firade henne med utgång. Festfilmerna slog igenom stort denna period. Speciellt de från toaletten!  Även tystnaden började denna månad. Nått stämde inte längre. Falska förhoppningar, jo jag tackar ja.
Oktober
Ulla slog till med 18års fest! ”Feeest feeest pååniheest och vill du föösta dra med till östa”  Blåtröjan, höll på att dööda mig , haha! Efter det väntade en torr period. Vi satt mest i min källare, helg efter helg. Ingen fest så långt ögat kunde nå. Total tystnad och brustet hjärta.
November
Äntligen dags för fest igen! Lillebroooor fyllde 20 och det var kalaastajm här hemma! Får jag lov att presentera: tidernas bästa tema fest 80-talet. Alla var sjukt taggade, jättebra utklädda och alkoholen flödade.. Minnena från kvällen är olika, vad hände egentligen!? hahaha...
Min saknad började irritera vännerna, mig själv oxå för den delen...
December
Hände väl inte så mycket mer än att jag började min kurs. Spenderade min lediga tid med mina Müsslivänner och sprang dan före dan i affärerna för att leta julklappar. Har aldrig varit så sent ute som i år, rekord asså! Sedan var det dags för Nyårsafton, så som vi längtat! Och jäklar va kul vi hade! Trots lite tjafs och missförstånd så var det jätteskoj! Middag hos T först och sen fest hos kusinerna. Massa folk å glitter. Hade ju pimpat min outfit som jag så gärna ville berätta för folk! Kvällens succé var väl hallondrinkarna, haha!

Nä nu tror jag bestämt att det får räcka med skrivandet. Ni har väl tröttnat för länge sen kan ja tro! Jag hoppas verkligen att 2007 kommer bli ett lika roligt år, om inte bättre! Och det kan de ju bara bli när man har Rådet vid sin sida! Jag samlar på minnen och erfarenheter med er, kom ihåg det haha!

Tillängnar detta inlägg till Rådet, mina bästaste! <3

Kommentarer
Postat av: S. Teee

woow, jag är först med att läsa igenom heeela inlägget, antar jag, eftersom ingen har kommentarat än ;P men iof, d va ju logiskt eftersom jag är din Trognaste Kommentaterare!! :D
d va så mkt bra du har skrivit, så jag måste säga att jag inte vet vad jag ska skriva, allt jag kan säga är att jag är otroooooligt glad att jag har lärt känna dig!! love you

2007-01-10 @ 17:59:09
Postat av: S. Teee

fan, jag har märkt en sak, man kan typ inte skriva hur länga kommentarer som helst, d nu precis innan va jäättelångt, men kör en sammanfattning:
vi har ju haft sjukt kul ihop under år 2006,speciellt efter juni då såklart :P, å mer ska d bli 2007 :D pusspuss my RaulTeeean friend!
oj, där höll jag på att glömma d obligatoriska: RaulTeee å buss, här får du en banan-puss

2007-01-10 @ 18:02:16
Postat av: Saaaara

haha ja shit vilket år!!! absolut i topp hittills :) o 2007, då smäller det!!! ja säger bara; MIN 18-årsdag, STUDENTEN, Studentskivor, Justin T och midsommar...!!! o de e bara första halvan av året! O jag måste bara säga att det var en vääldigt bra sammanfattning av året! läste allt och kan inte komma nått mer.. också väldigt glad att ha en vän som du, älskar dig massor! vis ses o hörs! :) pussar

2007-01-10 @ 18:59:29
Postat av: Cosmin Twin

woow! nu har jag äntligen tagit mig igenom detta förtjänliga inlägg! det va långt men det va det värt :D ja, jag kan ju också passa på att säga att du är en otroligt bra kompis! vet inte vad jag skulle göra utan dig!

2007-01-17 @ 23:18:42
Postat av: Anonym

va? hälften försvann verkligen.. :p
jaja, sammanfattat så skrev jag väl att du är bäst igen protest! älskar dig my cosmin twin

2007-01-17 @ 23:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback