" -När jag hör denna låt så tänker jag på dig"



The Thought Of Your Smile Always Make Me Miss You So Much


När du ler då glömmer jag mig själv och alla saker som jag står för dom förnekar jag ikväll.
När du ler, då hoppas jag nog på att du ska säga att du ångrar dig, men du säger aldrig så.
När du ler. Jag vill träffa dig. Jag kommer ångra mig, men jag har fattat mitt beslut.
Jag kan bli sårad igen, men de är värt de om ja får se dig.
Om jag får träffa dig, berätta hur ja känner, fast allting är försent.
När du ler..

För inte så länge sen så tänkte Han på mig så fort denna låt spelades....
När du ler, påminnde honom om mig. Det sa Han.
Nu är det nog tvärtom.
Jag är bergis bortglömd. Det skall han nog oxå vara en dag.
 För jag är värd nått bättre, nån som inte glömmer bort mig. Like He Got Me, And Then Forgot Me...
Jag längtar tills den dagen igen då någon säger; När jag hör denna låt så tänker jag på dig.




Regn. Mörkt & Storm Ute. Ensamhet. Gråtmusik. Depp. - Hata söndagar!





Kommentarer
Postat av: S. Teee

men E!! :( nu blidde jag ju deppig av att läsa d där inlägget.. jag menar...du får ju faktiskt släppa den där människan, han är inte bra för dej.. när du hör den låten får du tänka på RÅDET istället!! det funkar alltid bra, jag lovar ;) å som jag hörde av en god vän senast igår, när man känner sig deppig ska man prata om problemet, så därför måste du ju ta kontakt med någon (exempelvis en rådet-medlem)oj, den kompisen jag hörde d ifrån va ju du! :P

nu kallar sängen! puss å kram, jag vill ha en gul banan!

2007-01-14 @ 22:35:49
Postat av: Rådet

Hånx vill ju träffa dig, du behöver inte vara ledsen! ;)

2007-01-15 @ 10:13:51
Postat av: Bajs

Haha, men jag vill inte ha Hånx!!! :P

2007-01-15 @ 18:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback