Rådet är min "pojkvän"

Hej hopp i granskogen!

Måste börja detta inlägg med att meddela en sak. Min och My Cosmin Twins snögubbe håller på att försvinna denna regniga afton! Han har numera bara ett avokado öga, är öronlös och allmänt tanig. Stackars lilla snowman, detta är förflärdigt som min Twin skulle säga. Men all kärlek till snowman! <3
( haha, ja e störd, jag vet!  ;P )

Hur som helst. Jag har haft en alldeles förträfflig dag på jobbet :) Började vid 8, jobbade i två timmar, sen gjorde jag naglar på en tjej, sen blev de lunch, sen satt jag bara å rullade tummarna å såg allmänt snygg ut i receptionen resten av dagen, haha ;P  Närå, men jag gjorde väl lite nytta oxå tror jag ;) Dagens roligaste händelse var väl när två grabbar (snyggingar om jag får tilläga) från ett företag i huset kom fram å drev med mig när jag satt själv i repan. Jag blev typ nervös, men de bjuder jag på för shit dom va verkligen roliga haha :P

Egentligen skulle Jag, Sara(h) x 2 och M gått på bio ikväll. Men hör och häpna, biografen hade inte fått filmen än så allt blev inställt. Hur är detta ens möjligt?! Aja, vi får ta det en annan dag och då kan ju hela Rådet gå på biodejt i samlad trupp :)

Kreativa, Flexibla
och bara Jävligt bra som vi är ordnade vi istället en filkväll här hemma i min gamla hederliga källare. Vi ska bulla upp med massa godis, chips, dipp, läsk, ostbågar ( S.Tee får en egen påse ;) och andra onyttigheter som hör till denna underbara slapp-afton :) Ska även fixa massa filtar, kuddar å ljus.

-Mysigt-

Haha, snacka om typ romantiskt  ;P Men det är bra, har man ingen grabb å fixa till kan man ju göra fint för mina kära rådet vänner <3


Nepp, nu kan ja inte sitta här å skriva längre för... öööh, min mamma ropar ;P

Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback