Jag vill ha skurlov som pippi!

Skämmes ta me fan!

Nu är det ju år och dar sedan jag senast skrev här. Ey OKEJ!
Men å andra sidan har de ju inte hänt något speciellt heller. Jag jobbar på som vanligt, å de är rätt kul! Men just nu vill jag oxå ha lov som de andra i Rådet har! Jag vill ha skurlov, precis som Pippi! :) Det kan ja väl få?!

Dagens ljus va iaf mitt otroligt snygga span som kom till receptionen å bara såg allmänt fin ut!
Haha, har lyckats ta reda på hans namn. Mitt namn passar perfekt före hans efternamn, det klingar lixom fint i örat! Haha, jag ska jobba på saken! .. Psyco?! Neeej då! ;P

I helgen var det äntligen dax för fest. Men de va en väldans skum kväll vill jag påstå. Alla va sega hela kvällen, sen var det som om någon tryckte på en knapp å alla blev helt galna. Folk betedde sig som djur, rev taklampor, dansade på matbordet, gick runt med hjälmar och åkte enfots inlines runt pingisbordet. Hel skumt, men underhållande! Haha, sen att jag var inblandad i de två sist nämnda sakerna behöver vi ju inte diskutera utan de bjuder jag på! :P

Snart ska jag gå upp till min Bästaste Kusin! Vi ska kolla på tv, men jag hoppas att jag inte somnar denna gången. Haha, ber om ursäkt i förväg isf ;P

Ääh, nu orkar ja inte skriva mer. Tjipp å heej!

Kommentarer
Postat av: S.Teee

haha, stackars liten, fick du inget skurlov..:( men du kasnke får ett påsklov, å får åka me mej å E i handbagaget till lanzarote! :D
haha, d va ju faktiskt en crazy fest där mot småtimmarna :P haha, livsfarliga männsiskor som klämmer ihop sej 10 pers på ett litet bord?
jag hoppas på bättring i denna blogg nu förresten, men d litar jag på att du uppfyller oxå iof, du har ju aldrig varit dålig förr ;)
puss å kram, jag fick en sportlovs-banan!

2007-03-04 @ 17:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback