En hamburgare å jag e nöjd!


Idag Äger:
Min fikadejt med my cosmin twin !

Det att jag åkte till  M. The Häx! Hon e superduper hon :)

Den smarriga efterrätten som "kungen" ( kocken) på jobbet bjöd mig på. Shit pommes frites va god den var! Brukar inte gilla såna där brullepuddingsgrejjer, men hej å hå! Denna var typ asgod! Hur kan mat få en på så bra humör? Jag menar, en god efterrätt eller en smarrig hamburgare å dagen är räddad.
Haha, snacka om att man nöjer sig med det lilla i vardagen.

Mmmm - mmmm - mmmm!



Idag Duger:
Mitt bloggginlägg. Lagom kul, lagom tråkigt. Lagom intressant, lagom ointressant. Lagom givande, lagom ogivande. Lagom töntigt, lagom otöntigt. Lagom värdelöst, lagom värdefullt. Plus minus noll lixom.

Idag Suger: Det att jag har fått skoskav av mina dojjer på jobbet. Lagom kul, när man går så mkt som jag gör. I slutet av dagen såg jag nästan halt å eländig ut, men de gjorde ju så ont haha.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imorn e det fredag å det betyder ju helg! Men vad ska vi hitta på? Har ni nått förslag kompisar? Hör av er till mig om ni kommer på nått. ni finner mig i mitt rum, klättradens på väggarna av tristess bergis. Lr så ligger jag däckat i sängen efter en tuff dag med boysen på godset. Haha, de där kan man lätt misstolka va? :P

Måste ju säga att jag såg en söt pojke idag igen. Har sett honom förr, han e mitt hetaste span på jobbet. Idag vände han sig om å log åt mig. Kan han inte bli min prins charmig tack!?
Haha, tänk om han visste att jag bloggade om honom nu. Fett pinsamt :P

Aja, nu e de dags att sova. Ska upp 05.30. Fyy faaan!

Puss å heeej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback