Dagens....

Dagens Tema: Trött, trött, trött. Åh, jag är så trött. Mitt huvud är förvirrat av alla människor som kommer på besök och mina ben är helt sega av allt springande fram å tebax som sker under dagarna..Men man tackar för motionen antar jag :)

Dagens Bästa: Träffade på värsta fina killen på jobbet. Efter en aningens förvirring och mycket skratt kunde jag till slut hjälpa honom till rätt företag. Haha, shit vilken pojktjusare jag är! ;P

Dagens Say What?:
Vart tog Klisterlappsmackapären vägen?

Dagens Bra Där!: Jag har tagit emot besökare å ringt runt till folk på egen hand. Plockat koppar å tagit egna initiativ för att hjälpa till. Borde förtjäna en guldstjärna tycker ja allt :P

Dagens Suck: All denna kopiering, häftning och hålning som jag gör åt den irriterande människan..

Dagens Hjälp!: Haha, det måste varit då chefen min kom smygandes bakom ryggen på mig å ryckte till i min stol. Den är lite halv trasig så jag trodde ja höll på att fara ner i golvet. Blev jätterädd och chefen va nöjd med sitt bus. Haha, ja men tack då :P

Dagens Hälsning:
Går till alla mina Rådet vänner som ligger hemma å är sjuka. Stackars er sickos!  Krya på er fort va så vi kan leka! :)

Dagens Sämsta: Blev arg/ ledsen på storebror. Han glömde bort mig..Igen. Så skickade ett väldans bra pikande sms till honom. Sedan på kvällen ringde han. Men istället för att vara så där arg å tydlig i mitt ”utskällningstal” som jag så bra övat in för mig själv, så brast jag. Satt där å grät i luren. Fan!. Jag blir alltid så jäkla svag när de gäller att berätta hur jag känner. Måste gå en kurs å lära mig sånt tror jag allt.

Dagens Låt:
Best I'll Ever Be med Sister Hazel

Dagens Längtan:
Tills Boden kommer till storstan! :D

Dagens Kloka Ord: Eftersom varken Jag eller S.Tee har sagt nått klokt idag så väljer jag dessa ord aom avslutning på detta inlägg


When it hurts to look back,
and you're scared to look ahead,
look beside you;
and your bestfriend will be there



Dags att sova, börjar halv 8 imorn :S

Puss å God natt! <3

Kommentarer
Postat av: elin

Det här va nog dagens ;)

2007-02-08 @ 21:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback