Min stora kärlek


Sitter här i mitt rum å tittar upp på väggen, där finns det två stora glasramar som jag har en massa kort i.
Jag måste verkligen byta ut dessa bilderna, för de människorna som finns i dem för tillfället är för mig idag totalt obetydelsefulla. Dom är Zero. Nada. Endast luft.

Nej, bilderna ska bytas ut till en liten skara flickor som gör att mitt liv känns helt underbart!
Dom är jättebetydelsefulla. Dom är Allt. Dom är äkta. Dom är Rådet.
Jag kan med största säkerhet säga att jag för ett år sedan har funnit en stor kärlek här i livet, mina bästa vänner.

Ulla, Elin, Sara, Sarah Tee och Majsan.
Jag kan inte med ord beskriva hur helt underbara ni är. Jag bara vet att detta ni är människor som kommer finnas i mitt liv för alltid! I alla fall om jag får bestämma ;P






You're a falling star, You're the get away car.
You're the line in the sand when I go too far.
You're the swimming pool, on an August day.
And you're the perfect thing to say.

And you play it coy, but it's kinda cute.
Ah, When you smile at me you know exactly what you do.
Baby don't pretend, that you don't know it's true.
Cause you can see it when I look at you.

And in this crazy life, and through these crazy times
It's you, it's you, You make me sing.
You're every line, you're every word, you're everything.

You're a carousel, you're a wishing well,
And you light me up, when you ring my bell.
You're a mystery, you're from outer space,
You're every minute of my everyday.



Ni får ursäkta mitt otroligt sentimentala inlägg, men ibland måste man berätta för folk att dom är helt enkelt bäst... :P

Puss puss <3


Kommentarer
Postat av: Lillen

Jag älskar dig med. Vi kommer lätt träffas hela livet, haha vi ska ju bli de där nostalgiska kärringarna som "det var så hääärligt när vi va unga"! haha

2007-08-22 @ 19:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback