Bollhavet i mitt hjärta!

Som alla vet har det ju varit sommar så därför tänker jag inte ha dåligt samvete över att mitt bloggande har varit helt dött de senaste veckorna. Men här har jag gjort en sammanfattning över det roligaste som hänt.

13/7
Hawaii fest hos Wong! Galet kul hade vi!! Men måste säga att förfesten var nästan bäst asså, med de smarriga drinkarna och de skönaste människorna ever ;)

17/7 Vi åkte till Hedesunda på kvällen för att dansa med bönderna och skapa kontakter hahah! Måste bara berätta att Jag, Majsan och Erik åkte upp till landet dagen innan och det tog tre timmar att åka dit för bilen pajjade, men Erik var en klippa på att mecka med bilen. STOR APPLÅD!

18/7 Lillebror hade sin första spelning på en rockklubb. Dom spelade bra? synd bara att hans gitarr gick sönder under hans solo :( Men brorsan är bäst i alla lägen! Han hade en väldans het sångare i sitt band oxå, tummen upp!

20-22/7 Lillebror och jag hade äntligen fått FF, päronen med vänner var ute i å seglade. Här hemma hade Elin och Majsan flyttat in hos mig i mitt rum. Vi slappade, solade och bara mådde bra. På lördagen åkte alla flickorna till strandbadet och chillade där. Sen gick vi hem till Juli-A-Annars och där spelade vi spel halva natten. Panikspring till bussen gick väldans bra tack vare Ulla, haha.

27/7 Ulla och jag drog på Salafestivalen med några av grabbarna i The Flens. Shit va kul vi hade! Lite väl mycket landetmänniskor dock , men vi fick sänka våra krav haha ;)

3/8 Vår käre vän Sarah Teee hade äran att fylla hela 19 år och denna dag slog hon till med fest! Även denna gång hade jag sjukt kul och vi vet ju alla hur det slutade för min del, haha! Rumskamrat, Eller ?! hahaha..

10/8 Jag, Ulla och Juli-A-Annars åker iväg på kryssning till åland med våra mammor.
Denna kryssning innehöll detta:
*Den snygga hisskillen * våghalsspelet * telefonsamtal till hytten om borttappade rosor
*jag blev riktigt full på öl * Juli-A-Annars sjöng vår låt i karaokeybaren * drinkar
* dancefloor * "vi ska ta luft men det finns ingen luft , det är helt vindstilla och vi står ju för fasen stilla!! "
*
Södertäljegrabbar * Kära, haha * bugg på däck * 1.2.3 Spring! * svarta trosor? * Ronan K
* efterfest i vår hytt * "-mmm, godis" * musik, * sover Juli-A-Annars? * två timmars sömn
*
frukost prick 9.30 * bakis å skakis * musiktävling * snygga hunken!!!
* "- bollhavet kl 2, plan 5..sprid det till alla! "
* sovande damen, död? * Ulla avlider nästan av trötthet i taxfreeshopen
* röd bollhavsboll på dörren! ,* 40 min kvar, lek med oss!
*
båten anländer till slussen * puss å kram tack för oss. !

Jag har absolut glömt en massa annat kul som hände, men jeeezees va kul jag hade!
Och det bästa är att vi ska göra om detta snart igen! Tacka vet jag gratisbiljetter! :D

Aja, nu pallar jag inte att skriva mer om sommarens händelser. Från och med nu ska jag bli en flitig bloggare igen... Eller?! ;)


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback