Tror jag har fått polio!


Shit, nu har jag varit dålig på att blogga igen. Men har inte haft tid nu i veckan för har ju fixat å trixat en massa med presenten till S. Så där har ni min braiga ursäkt!

S fyllde förövrigt 18 år igår, grattis grattis vännen!!! Men bara så du vet; Du kommer alltid vara
"Lillen" ändå ;) Tack för den jätteroliga festen du hade igår, blev ju superduper!
Och du va kvällens drottning ;)
Själv mår jag som jag förtjänar idag och det är ju ... Underbart! Eller?
Har haft lite väl dåligt balanssinne under dagen om jag ska va ärlig, men de bjuder vi på!
Lite besviken på att B inte dök upp igår dock. Men va fasen det gör inget, jag hade ju så kul iaf! Lärde mig samiska å grejer, haha. Vi var många som inte orkade åka hem igår så vi däckade i sängar som fanns att erbjudas. Hade världens minsta musse pigg täcke så fick ligga som en köttbulle de få timmarna jag sov. På morgonen va de städning som gällde å sen fixade jag tacostallrikar till folket, oj så snäll jag är!
Frulle i vardagsrummet och skönheten & Odjuret på tv, kunde ju inte va bättre! Väl hemma igen la jag och ulla oss på soffan å bara dog ett tag.

Hur som helt, tack igen S! Det var så kul, får göra om det snart! Haha




Har glömt å skriva om förra helgen. På fredan var det kalas dags för mig, Juli-A-Annars, Linda och Majsan.
Ulla som oxå skulle med var ju sjuk!! :(
Stället vi var på är ingen höjdare direkt, men funkar om man är sådär lagom taggad för festande. Hur som helst, vi hade kul iaf! Blev mycket dans, dricka, en å annan hunk såg man väl oxå.
Egentligen skulle B kommit dit, men han dök inte upp förns strax innan stängning. Suprise suprise!
Så efter en massa travande fram å tebax längs stadens gator i jakt på burger king, beslutades det att vi skulle åka till förorten. Jag skulle bjuda på mat och film, haha. Maten bestod av chokladtårta och mackor, mmmm-mmm.-mmm!
Vi pallade inte att kolla på film, klockan va ju trots allt halv 6 på morgonkvisten. Så det var bara att hoppa i säng. Tycker det var lite fel plasering på sovsällskapen asså. Visst det var väldans trevligt att sova brevid Majsan, men hade ju hoppats på att få ligga sked med B, haha!
Meen jag lever på hoppet å tänker att nästa gång så blir det så ;P

Hela lördagen låg vi bara ute å solade på min tomt. E kom oxå, hon hade ju varit utomlands med S. Teee så det var ett kärt återseende!
På efteermiddagen kom mina smålandskusiner å hälsade på en stund. Sedan skulle de vidare på äventyr till fjällen. Juli-A-Annars blev förtjust i Odd, haha. Suprise suprise! ;)



Näe, fan nu mår jag dåligt. Ska lägga mig å dööö på soffan nu.

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback