Time to grow up!?

Hej hopp!

Idag har jag varit på utflykt med mamma, Ulla och Juli-A-Annars. Vi åkte till "landet" för att titta vart mamma vuxit upp. Har ju varit ett jäkla tjat hit å dit i alla år om hur hon bott på landet, så nu va de äntligen dax att undersöka platsen. Och snacka om att vi va mitt ute på vischan. Haha, men det var kul att se och göra en liten utflykt sådär på en onsdag :P

Vi stannade å köpte glass, jag vågade mig på en spindelmans isglass.. Blev helt blå om munnen efteråt. Typiskt! men de bjuder jag på, haha!

Ikväll är det underbara Greggan som gäller på tv och imorn e de bio med girlsen !

Nepp, tror jag ska gå å läsa lite nu. Ja, ni hörde rätt. Jag har börjat läsa aen bok, haha. Lånade en av ulla igår och jag är redan på sid 30. Helt otroligt. Känner att det är dax för mig å växa upp nu. Å de gör man väl bäst genom att börja läsa en bok?! Haha, fan va trött jag är!

Puss heeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback