Oh, but hello!

Long time no see! Jag vet har varit seg på att skriva.. igen.. sorry!

Iaf, jag har tänkt att jag ska skriva om Hollywoodfesten här oxå.. Men jag pallar fan inte. Har ju skrivit på rådet, "ur Lois Lanes perspektiv" så ni får läsa där. Det är väl ändå bara rådet som läser denna blogg, haha!

Men kan ju säga att festen var sååååå jäkla kul och det blev ju verkligen den kanon starten som vi alla hoppats på!
Mycket dansande och alkohol, lite kärlek å smask, allmän förvirring och mängder av svarta hål. Haha, underbart!

Mmm-mmm-mmmm! Jag e Het!

Igår stack E och S till Lanzatore. Haha, hoppas de uppskattade mitt och Ullas brev till dem :P
Kommer sakna er super mycket!
Vi har bestämt att detta påsklov kommer gå i tävlingarnas tecken. Vem hade egentligen roligast påsken -07 !?
Det är ännu oklart, men jag tror starkt på att vi kommer ta hem segern!

Mitt lag startade dagen med fotboll (dvs pojkspaning för min del) hos J och sedan feeest på kvällen! Där kammade J och A hem massa poäng genom charader. Fast kvällens högsta poäng fixade A. Jag vill inte säga vad hon gjorde men, det finns bildbesvis på detta! haha

Hur som helst så är kampernas kamp nu igång.

Lag ljusbajsbrun E & S    vs.   Lag mörkbajsbrun - A, E , S, J & M

Må bäste lag vinna!


Puss puss<3

Kommentarer
Postat av: Madde : )

Vill du vinna ett Kit från Make up store? Kolla in min blogg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback