Nostalgitrippar är inget för mig

Asså förlåt. Nu har jag dragit ner även E i deppträsket. Hon kom hit efter skolan för att muntra upp mig.
Hon försökte med allt, skratt, kramar, klädprovning, choklad å godis. Inget hjälpte.
Men sen bestämde vi oss för att hyra film efter middagen. Så jag begav mig in i duschen först, för jag vägrade att gå utanför dörren med mitt totalt osnygga hår. Fåfängt jag vet!
Men hör på detta; med nytvättat hår å mätt mage begav vi oss till preem, å jag var typ glad !
Väl hemma hos mig igen kollade vi igenom alla mina fotoalbum, å då hamnade jag på botten igen. Nostalgitrippar är inget för mig. Sen så blev det dax för filmen. Man kan ju tro att vi skulle må bra av filmen, lite dans, en otroligt het hunk, lite kärlek men icke!
När mindre än halva filmen hade gått så befann sig E i mitt träsk av depp. Hahaha, fy fan va patetiska vi är! Tänker inte ens berätta om vad våra klagoämnen handlade om.

Men E, förlåt för dagen. Hahaha, det är allt jag kan säga! Men gillar dina försök att rycka upp mig iaf! Love yah! <3

Ge mig sol, ge mig kärlek å ge mig lite hopp. Det är allt jag begär.

Svylle svin på valborg?! Vilka är med mig?! Räck upp en hand!
Det vore ett tillstånd vi alla kan må bra av att befinna oss i enligt min mening, haha!

Imorn ska jag på en intervju på ett dagis. Hoppas hoppas!

Ska bli normal igen nu. Jag lovar! :)

Puss puss <3


Kommentarer
Postat av: Den där E

=====3 <--- min hand!
jag räcker upp den så långt jag kan för jag bangar inte på svyllesvin på valborg!
och du.. jag drömde värsta drömmen! hoppas den kan gå i uppfyllelse!! mmm-mmm-mmm
hunken, jag och min dröm är allt jag begär!! haha

Lycka till med gaves mamma ;) och med dagiset förståss!
puss och kram idag får du va glad min dam <3

2007-04-25 @ 11:31:02
Postat av: Den där E igen

hela texten försvann verkligen!
Jag skrev:
=====3 <--- min hand!
jag räcker upp den så långt jag kan för jag bangar inte på svyllesvin på valborg!
och du.. jag drömde värsta drömmen! hoppas den kan gå i uppfyllelse!! mmm-mmm-mmm
hunken, jag och min dröm är allt jag begär!! haha

Lycka till med gaves mamma ;) och med dagiset förståss!
puss och kram idag får du va glad min dam <3

2007-04-25 @ 11:32:21
Postat av: Den där E igen igen

hela texten försvann verkligen!
Jag skrev:
=====3 <--- min hand!
jag räcker upp den så långt jag kan för jag bangar inte på svyllesvin på valborg!
och du.. jag drömde värsta drömmen! hoppas den kan gå i uppfyllelse!! mmm-mmm-mmm
hunken, jag och min dröm är allt jag begär!! haha

Lycka till med gaves mamma ;) och med dagiset förståss!
puss och kram idag får du va glad min dam <3

2007-04-25 @ 11:32:42
Postat av: Anonym

men seriöst!

2007-04-25 @ 11:32:55
Postat av: Den där E igen igen igen :s

Det försvann verkligen igen! jag skrev: ======3 <--- min hand! jag räcker upp den så långt jag kan för jag bangar inte på svyllesvin på valborg!och du.. jag drömde värsta drömmen! hoppas den går i uppfyllelse! mmm-mmm-mmm! hunken, jag och min dröm är allt jag begär! och lycka till med gaves mamma idag ;) och med dagisplatsen förståss :)

puss och kram idag får du allt va glad min dam <3

2007-04-25 @ 11:35:52
Postat av: nä nu orkar jag inte mer

Det försvann verkligen igen! jag skrev: ======3 <--- min hand! jag räcker upp den så långt jag kan för jag bangar inte på svyllesvin på valborg!och du.. jag drömde värsta drömmen! hoppas den går i uppfyllelse! mmm-mmm-mmm! hunken, jag och min dröm är allt jag begär! och lycka till med gaves mamma idag ;) och med dagisplatsen förståss :)

puss och kram idag får du allt va glad min dam <3

2007-04-25 @ 11:36:12
Postat av: Ett sista försök

Det försvann verkligen igen! jag skrev: ======3 <--- min hand! jag räcker upp den så långt jag kan för jag bangar inte på svyllesvin på valborg!och du.. jag drömde värsta drömmen! hoppas den går i uppfyllelse! mmm-mmm-mmm! hunken, jag och min dröm är allt jag begär! och lycka till med gaves mamma idag ;) och med dagisplatsen förståss :)

puss och kram idag får du allt va glad min dam <3

2007-04-25 @ 11:36:41
Postat av: Anonym

jag sitter verkligen här och asgarvar!! hahaha varför är hela världen emot mig? jag har läst alla mina kommentaren och det står i alla att jag bara har skrivit ====3 hahaha

2007-04-25 @ 11:37:47
Postat av: Anonym

jaha.. men den där funkade! vad är det här?

2007-04-25 @ 11:38:00
Postat av: Anonym

Det försvann verkligen igen! jag skrev: ======3 jag räcker upp den så långt jag kan för jag bangar inte på svyllesvin på valborg!och du.. jag drömde värsta drömmen! hoppas den går i uppfyllelse! mmm-mmm-mmm! hunken, jag och min dröm är allt jag begär! och lycka till med gaves mamma idag ;) och med dagisplatsen förståss :)

puss och kram idag får du allt va glad min dam <3

2007-04-25 @ 11:38:17
Postat av: Elin med H

JAAAAAAAA!!! äntligen!

tänk att jag gav det ett sista försök iallfall!

2007-04-25 @ 11:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback