Igår. Idag. Imorn. Övrigt.

Igår
Igår så var jag hemma hos D å kollade på film. Det var sjukt länge sen jag träffade honom, bergis 2 år sedan. Så med all rätt kändes det lite konstigt först, men det var faktiskt väldigt kul å träffas! Vi satt å pratade gamla minnen medans vi väntade på att filmen skulle bli bränd. Vi ringde dit S oxå, å han var den samma som alltid. Haha, många skratt blev det iaf. Har glömt hur sköna lirare de är asså :)


Idag
Jahapp, så idag är det valborg asså :) Vet inte riktigt vad som händer ikväll, men vi börjar iaf med middag här hos mig. Rådet + mina föräldrar + ullas föräldrar + 4 andra kompisar till föräldrarna. Mycket päron med andra ord. Men vi käkar å sen flyr vi fältet, haha. Snäll mamma e som låter oss få lite mat här hemma istället för att vi skulle försöka ge oss på å grilla. Hoppas S blir bättre till kvällen!! Jobbigt med allergier å sånt.

Rådet goes "Svylle Svin" !?


Imorn
Åka till Suss å baka? Beror på om jag pallar trycket å om jag ens har lust. Är väl mer det sistnämnda som får avgöra saken. Är ju inte som att hon ligger högst på min prioriteringslista nu för tiden. Jag tar ingen skit längre och tänker inte nånsin gå tillbaka till det stadiet då folk bara utnyttjar min snällhet å gör som de själva vill. Lovar saker å sen ställer in 2 sek innan man ska ses. Å där står jag med hakan nere i marken å får finna mig i deras val. Och tänk att jag ändå förlät dem. Vilken sucker jag var..


Övrigt
Blr lätt att man kommer å tänka på hur man haft det med vänner å så tidigare i livet, när man träffar dem igen några år senare. Jag är verkligen inte den jag var för ett år sen. Men då trodde jag att jag hade " the time of my life", att de jag umgicks med var mina bästa vänner och jag skulle aldrig hitta några bättre än dem. Men livet förändras och man får vara med om mycket. Och det som jag trodde var riktig vänskap, vara bara ett falskt skådespel eller nått liknande. Åkej, det kanske är lite överdrivet, men det var iaf så det kändes. För exakt ett år sedan var detta den jobbigaste perioden på länge i mitt liv. Lögner, skitsnack och total utfrysning.
Alla bara försvann.
Men vet ni vad? Det var de bästa som kunde hänt mig. Och ärligt talat så är jag tacksam för att det hände. För jag blev starkare som person och jag fick äntligen vara den jag faktiskt är. Börja leva livet helt enkelt.

Och vad är det bästa av allt?!

Jo, det faktum att jag träffat människor som faktiskt vet vad riktig vänskap är och jag har fått äran att ha dem som bästa vänner - underbara Rådet!

Tack för att ni finns i mitt liv!
Stunderna med er är höjdpunkterna i min annars rätt så trista vardag. Men bara att sitta å stirra in i väggen kan bli sjukligt kul när man umgås med er. Fråga mig inte varför, det bara är så. Och alla våra upplevelser å minnen är bara för kul asså! Ni får mig alltid att må så himla bra och tror inte jag har skrattat eller gjort så mycket knäppt förut somjag gjort med er. Om jag mot förmodan skulle befinna mig i en depp period så är ni snabbt där å muntrar upp mig. Räddar mig så att jag slipper sjunka längre ner i deppträsket. Även om jag kanske har haft en förmåga å dra ner även er den senaste tiden. Ber om ursäkt :P
Det kan va svårt att ens hitta en vän som har det lilla extra, men jag måste haft en nedrans tur asså. För alla i Rådet är guld värda och jag kan inte tänka mig att leva utan någon av er.
You are stuck with me forever, så det är bara att gilla läget kompisar ;)


TACK för att Ni är just dom ni är och för att Ni finns.
Ni är utan tvekan mina änglar !!

En hälsning till Ulla innan jag avslutar detta;
- " 165 BP! Det är går på repeat som i en tecnovideo, Eeeeiiio eeeeio ääiiiooo. 165 BP! "
Love you! <3

Puss puss

Kommentarer
Postat av: S.Teee

men E, tack för att du finns! man e ju verkligen alltid så sjukligt glad när man e me dej!

haha, å vi va ju fan riktiga svylle svin på valborg! jag är riktigt stolt över alla, men speciellt dig E!

ALL KÄRLEK TILL RÅDET, och bananen!

2007-05-02 @ 18:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback