Galet depp asså!


B lämnar mig å staden på torsdag :(
Fuck, jag som gillar vetskapen om att han är i samma stad som mig. Bara 45 minuter ifrån mig.
Vi som skulle ha biodejt juh. Nåååh! Vill ju att han skulle komma på min fest å allt. Men ska fan få honom att åka ner hit då.. Men ofta att han gör det.
Får väl hoppas att vi kan hinna ses innan han drar iaf, det om han "har tid" dvs. Tid my ass, vi om några har väl massa tid om dagarna. Ibland uppskattar han inte min snällhet, jag är för bra för honom helt enkelt. Å det vet han om, för det har han sagt, haha.
Jag vet att han är skum, men man måste lära känna honom för att förstå sig på honom.
Fast ibland gör inte jag det heller asså. Aja hoppas vi ses igen iaf... I'll be missing you...

There goes my Per...

Alla jag tycker om försvinner, Story of my life.
( Menar dock inte att jag är kär i honom, man kan ju tycka om någon sjukt mycket iaf. )

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback