Faster = Ullas och min kärlekscoach

Shalla laalaa laaaa..

Har egentligen inget att skriva, men gör det ändå. Det är ju ett bra tidsfördriv.

Jag är hungrig.

Är helt slut som en strut. Jag och mamma har varit på IKEA hela dagen med storebror och hans flickvän. Dom ska tydligen flytta ihop idag, värsta kul juh!  Är så glad för hans skull, han har verkligen hittat en toppen tjej! :)

Haha, var hos Ulla igår kväll. Vi satt å pratadade med faster innan hon skulle åka till jobbet. Hon berättade om att "på hennes tid", när hon var ung å levde livet, hade hon minsann inga som helst problem att skaffa en pojke. Hon fick de hon ville ha, bara sådär! Hon gjorde alla flickor avundsjuka när hon lyckades bli tillsammans med stammis ställets ( som hette B2?! 2B, haha! )  hunk nummer ett. You go girl! Men det är ju tur att hon även gjort några snesteg bla med ? I cut my hair, only a little? snubben, haha! Shit, va jag och Ulla kände oss deprimerade å ensamma medans faster mindes tillbaka. Bajs å blä, haha.

Iaf, faster ska bli min å Ullas kärlekscoach, gå runt med våra foton i plånboken å om hon hittar nån snygging ska hon dela ut kortet till honom. Haha, fan jag bangar inte på den idén. Hej jag är desperat!? Närå, så farligt är det inte, men rätt knäpp grej å göra. :P

Men Ulla, snart borde det väl ändå bli vår tur att lyckas med kärleken?!

För övrigt så hade jag värsta härliga drömmen inatt, säger bara;
Mmmm-mmmm-mmm, han ÄR Het!
Tänk om de kunde bli han + jag & en ask choklad!?

Then I would be in heaven <3

Måste bara säga att jag träffade min gamla " bästis" på IKEA. Kändes jättekul å se henne, men även lite konstigt. Har ju inte träffats eller hörts på ett halvår typ. Men efter 5 minuter så kändes det som vanligt, som att det var igår vi sesast umgåts. Vi ska träffas på torsdag, så ska bli spännande å se om hon ringer på onsdag som hon sa. :)

Nepp, dax att hitta på nått annat!
Puss heeej!



Kommentarer
Postat av: Lillen

Meh! jag då?! jag måste ju också lyckas!!!! :P

2007-04-22 @ 17:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback