Eeeeeh, va fan hände?


Hade en lagom hetsig diskution med mor igår angående mitt obefintliga arbetsliv. Som vanligt vill jag ju helst stoppa huvudet i sanden och bara gömma mig när dessa frågor kommer upp. För jag har ju ingen aning om hur jag ska styra upp mitt liv. Men för att vara en duktig dotter satte vi oss nyss och kollade igenom ams hemsida. Där hittade jag endast ett jobb som verkade sådär lagom intressant så jag kastade med stor tveksamthet iväg en ansökan. För att slippa mors tjat och för att känna mig duktig för stunden.

Och va fan händer? Jo det hade inte gått mer än två minuter efter att jag skickat mejlet så ringer det upp en tjej och undrar om jag vill komma på intervju imorn kl 12.

Haha, shit jag e typ rädd. Fast det vore ju jävligt nice om jag fick de här jobbet, behöver ju pengar så jag kan leva livet i sommar.. Bah! Tänk om jag inte får vara ledig nått!? Aja, det blir ett senare problem.

Sköna arbetstider iaf, mån-fre, 12-18. Underbart me tanke på att jag är sjukt morgontrött!
Aja, håll tummarna tack! ....tror jag!?... fan va vilse jag är! haha

För övring så tror töntarna på Lanzarote att dom kommer vinna tävlingen.
Dream on suckers ;P
Vi är fler än er! Haha, men jag hoppas ni har kul iaf, å gillar att E har träffat Greken som jag sa! Haha ;)
saknar er! <3

Imorn ska jag och ulla gå ut, enligt planerna iaf. Hoppas hon inte blir mer sjuk bara. Och hoppas vi hittar nått bra ställe att gå till med bra musik, mycket dans å massa skoj! Och de vore ju kul om B ville haka på!

Bara 8 dagar kvar till S 18års fest! woohoo! kommer bli så kul vännen!

Nepp, nu är det dax att planera kvällens äventyr.


Puss heey

Kommentarer
Postat av: Elin med H

Vi tror inte att vi har vunnit, vi vet att vi har gjort det! :D hähä

2007-04-16 @ 14:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback