Deppträsk suger


When it hurts to look back,
and you're scared to look ahead,
look beside you;
and your bestfriend will be there..

All kärlek till Ulla
<3

Pratade med Ulla förut å berättade om mitt deppträsk. Visade sig att även hon befinner sig där.
Så för att jag inte skulle sitta hemma i min ensamhet kom hon på sin cykel för att hämta mig. Det var dags att ha snack med vår kärlekscoach. Men tydligen så ska det inte ske förns på lördag enligt faster, för då ska vi kratta?!
Men hallååå, vi kan inte vänta tills på lördag för att klara upp våra liv!
Så detta fick alltså glassen att rinna över struten.

Vi visste inte om vi skulle skratta eller gråta. Men plötsligt satt båda med tårar som rann ner för kinderna helt okontrollerat och vi blev så chockade att vi garvade samtidigt. Jag som trodde att tårar skulle lätta, men icke.
Känner fortfarande olyckan som ett moln hängandes över mig.
Dramaqueen? Yes I am.
På väg hem fick jag åka på brorsans moppe. Det var kul, men inte lika uppskattat som att åka på Ullas pakethållare.

Att hon hämtar mig på cykeln bara för att jag ska få titta på tv å deppa hos henne
kallar jag riktigt kärlek!

Ska avsluta med att citera Ulla.
" - Men Elin, vi har ju iaf varandra"
Ja Ulla, det har vi å tur är väl det! Hade fan gått under utan dig annars!

Puss å god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback