- "Hej du är 14 och får inte vara här inne!"

Asså S E R I Ö S T...! Hur jäkla förkyld kan man bli på en skala mellan 1 - 27 !?
Nyser typ stup i kvarten å snoken rinner som bara den. Haha, va väl för nått halvårsen som jag och min käre RaulTeee vän försökte forska i vart snoret kommer ifrån.. Vet inte om vi fick nått direkt bra svar.. Men en sak är säker iaf, Jag och S.Tee är lika klaka, hahaha!

ATJOOOOO! 24 nysningen för idag, imponerande Elin!

Ska be att få meddela att jag är typ tebax igen, glad å jättekonstig precis så som det ska va! :)

Har varit på utflykt med mor nu på förmiddagen, först var vi i nån skum affär vid willys. Sen åkte vi till H-by gård å gick å handlade mat. Fråga:  Är det helt nödvändigt att fyra killar står å plockar upp varor i samma kyldisk, medans kassa kön är tio meter lång?! Snacka om bra placering på arbetarna.. haha

Efter handlandet var det dax för drickaaffären, vår bäste vän! Mamma lämnade mig där inne ensam i några minuter och fast jag fyller..ööööh, 22 frågetecken om mindre än två veckor å har totalt rätt å vara där, så känner jag mig helt utstirrad. Haha, som att  - "Hej du är 14 och får inte vara här inne!" Hahaha, tack då ;)

Jaså, nu ringde E å sa att det är staden och uteservering som gäller i eftermiddag. Visst, jag bangäs inte!
Måste fixa mig nu så see you suckers !

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!
Vad kul att hitta din blogg! Hoppas allt är bra med dig, trots förkylning och allt.

"Där är där, där man inte är..." Sångstund och sångstund förresten, det var nog mest ni som sjöng meda jag lyssnade, haha.. Vi kan ju åtminstone festa tillsammans snart igen, det vore kul! Sångstunden bör utebli för min del, av hänsyn till er andra, haha... ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback