Till min RaulTeee vän

Jag har en söt liten vän, hon är äldre än fem. Vi brukar ofta i min källare bara vara, sa jag att hennes namn börjar på S och rimmar på Klara?
För ett år sen lr så, tjaa vi kan väl säga två. Så visste vi inte alls, att hon denna dag skulle vara fröken Talls.
Vi döpte dig snabbt till S.Teee, och det passar ju bra för du dansar som ett litet engelskt Bee. Med dig kan ingen matcha, inte ens en vild cocaratcha. För med din insektsdans, har ingen annan på the dancefloor en chans.
 I somras tog du med några av oss på en resa, bort till fjärran land som vi kan kalla Södra Öland! Där musiken om nätterna dåna, bästa vore ju om grannen hamnat i koma. Då hade vi sluppit allt skällande å suckar, som kom från Inga Borgs fula buskar. Nästa år gör vi en favvo i repris, och kanske kan vi gå ut på åkern å leta efter en liten gris?

Min lilla vän är alltid så himla snäll å glad, ungefär lika go som en kexchoklad!

Vi har även en hemlighet, en som ingen annan alls vet. Den handlar om vår framtid och allt jag kan säga är weeeee... Du och Jag är nu och för alltid...... RaulTeee!!

Puss på dig <3


Kommentarer
Postat av: S. Teee!

ååååh, va fint det var, blev alldeles rörd.. fick precis ta bort en kind som rann ner för min kind...nä, där överdrev jag, men nästan så! eftersom inte jag har någon egen blogg så får jag sammanfatta allt om dej här nu då: du är lika god och glad som en Kladdkaka!!! och det vet väl alla är det absolut godaste som finns, speciellt om den är bakad av dej!
å d blir ju garanterat en till ölandsresa!!
puss på dej min kära vän, du vet hur mkt du betyder för mej!!

2006-11-30 @ 17:57:36
Postat av: Saaarrraaaaa

nu blir ja lite avis..:P pussar i massor!

2006-11-30 @ 18:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback