Ska vi leka kurragömma?

Idag har jag suttit i fyra timmar å lyssnat på en tant som pratade om kost & hälsa. Intressant? Ja, visst.. den första timmen kanske.. Sen va jag ju bara såå uttråkad.
Underhöll mig med att skicka sms till E. och dom var mycket filosofiska! haha..
Sen höll jag även på å avlida då en på kursen började käka en macka med skum gegga på. Den luktade illa så fattar inte hur han kunde äta den haha. Som om inte det var nog, så smaskade han ju självklart på ett visst sätt. Och detta  mina kära vänner är något som jag och min kära kusin A. inte klarar av!
Vi förstår varandra mycket väl på den punkten, för det är sååå irriterande.. Haha, så för att dela med mig av min hemska stund så kastade jag iväg ett " snälla-lid-med-mig-sms". Det kändes bra , haha!

Nu på eftermiddagen har jag träffat S, E. och S.Teee. Vi käkade glass på donken å konverserade glatt. Haha, men en fråga bara.. Hur svårt är det att ge mig en glass med kolasås och inte chokladsås? Det är typ tredje gången detta händer mig. Och jag har talat tydligt, så dom i kassan är väl döva lr nått..  
Tacka vet jag ”Johan” ! Tänk om alla var som honom, å gav mig massa kolasås! Haha, sicka problem man har :P

Eeeuuu!!! Jag åt precis en mandarin klyfta och fick munnen full med kärnor.. ( ok, det var bara en, men ändå! ) .. det är Ey Okey!

Vad ska jag mer berätta?

Igår försov jag mig, så jag stannade hemma hela dan. Åkte till optikern å fixade linserna, sen gick jag å mamma å kollade i affärer. Sen på kvällen var jag på 8 års kalas. Länge sen man lekte kurragömma. Haha, det är fasen underskattat.. tror jag måste göra det oftare. Roligast var nog när födelsedagsbarnet hade gömt sig i garderoben med en pannlampa på huvudet. Dom är för söta de små liven :)

Nepp, nu är det dax för en powernap. Sen kommer E. hit och då ska jag färga håret på henne :)

Puss å hej!


Kommentarer
Postat av: trognaste kommentaterare (Teee)

nu vill jag ge dig, kära vän, ett tips om man känner sej uttråkad: tänk på mig och våra underbara skratt...lr hmm, d kanske nte e så bra å sitta å asgarva under en föreläsning...men då får du tänka på nått jättesorgligt samtidigt haha, då lovar jag dig att du kommer se helskum ut! :D å så fick jag nyss en hemsk insikt, nu börjar ju den hemska "äckliga-mandariner-tiden", då det är kärnor i mandarinerna....usch, d tycker vi inte om!
å, från å me nu ska vi leka kurragömma när vi har tråkigt, perfa!
banan å kram, puss på en gran!

2006-11-30 @ 17:22:23
Postat av: mig själv

Hahahahaha, shit vilket bra tips kompis! det ska jag garanterat prova nångång.. kanske imorn redan på kursen om jag får tråkigt.. de andra kanske tror att jag mår dåligt, om jag skrattar å försöker tänka sorgligt på samma gång?! men det bjuuder jag på! :P Imorn e de kalas!
Förresten, får man kommentera i sin egna blogg? klart jag borde få, e väl jag som bestämmer? Hahaha
Puss puss

2006-11-30 @ 18:16:23
Postat av: Saaara

klart vi ska leka kurragömma! e grym på de juh! :D

2006-11-30 @ 18:34:09
Postat av: S. Teee

haha, d e klart du får skriva kommentarer i din egen blogg!!!

kram å banan, vi ses på stan!!

fan, e d ett avslut jag redan använt..? aja, såna fall var det en favorit i repris!

2006-12-03 @ 15:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback