Mitt S. abstinens är botat för denna gång!..

Woohooo!!
Vill bara säga att idag träffade jag ju som sagt min lille vän S. och det var så kul! Även om vi inte han ses så länge så var det kalaskul iaf! :) Vi borde ha dejt på donken oftare för S. abstinens, som jag har haft i över en vecka är inte skoj kan ja lova!
Och vi måste verkligen ut på nya äventyr. Minns så väl sommaren, den va bra  lr hur!? ;)
haha, vi måste börja leva mera efter vårt motto: Ignorera.(Multiplicera)Gilla Läget.Spåra Ur!

Massa pussar å kramar din dig! <3


Kommentarer
Postat av: Saaaara

åhhh vaa fiiint! ja visst var det en helt underbar sommar..! shit... kommer nog aldrig kunna bräcka den..men vi får göra ett försök nästa sommar! haha men kanske ingen utomhusbio...:P hahaha ja fan va kul vi haft.. nu tycker ja vi säger att ingen mer abstinens, vi ska ses MINST en gång i veckan!! haha pussar i massor!

2006-11-30 @ 18:57:38
Postat av: Bulan

haha du är för skön asså!! hahaha vadå din dig?? hahah

puss och kram din dig

2006-11-30 @ 19:07:36
Postat av: the cosmin twin!

tänkte att jag inte hade kommentaterat så mycket så tänkte att tiden var inne!
idag ska ju vi barnvakta :) sen ska ju ni gå tillbaka i tiden.. :) hoppas du har hittat nåra kläder att ha så du slipper gå naken ;)

puss och kram din dig

2006-12-01 @ 13:18:02
Postat av: S. Teee

Å, midsommar!!!! Får jag oxå vara med och börja leva efter vårat motto igen..??? :D
du får nu en banankram, den kommer åkande i en puss-buss!

2006-12-03 @ 15:44:55
Postat av: S. teee

jag måste bara fråga...har folket noterat mina fina avslut? :D e d någon som ser ett visst tema? :D
puss å kram, du får nu en banan!

2006-12-03 @ 15:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback