Heeej och Välkommen!

Ja men tack då! :) 

Så, nu har stunden kommit då även jag har skaffat mig en blogg.  Woohoo!

Hur känns det !? (citat kusin vitamin, haha) 

Jo, det känns väl bra antar jag. Vet inte om det här är mig grej, men måste ju prova iaf :) 

 

Tror det här har varit årets mest värdelösa dag.. Vad har hänt? INGENTNG, haha!  Har bara lidit av allmän tristess och den lär fortsätta kvällen ut... 

Vart e alla vännerna? Jo, A och S.Tee ska på fest nånstans, de töntarna :P 

Sen har vi ju E,  "My Cosmin Twin", hon är ute å svänger sina lurviga på nått hett dancefloor.. Hitta en snygging som du kan fixa ihop mig med tack ;)  Sen har vi S. som är hemma för hon ska ju upp mega tidigt imorn å jobba. Stackarn, hon har råkat radera alla sms i sin mobil idag.. Jag lider med dig kompis! Haha, men kan ju trösta dig med att jag har hör rykten om att Loverboy Leif kommer höra av sig till dig inom snar framtid ;)

 

Nepp, nu ska jag ta å parkera mig i soffan å kolla på Love Actually. Har en dejt med mina två favoriter, chipspåsen och dippen!  :P

 

Oj, juste höll på att glömma! Lovade att ge en speciell hälsning till min RaulTeee vän! Du är så klok,  man kan inte cykla utan cykel! hahaha

 

Hare bra heeej!

 

 


Kommentarer
Postat av: Saaaraaaaaaa

ja vet! mina meddelanden....:( suck. Tur att de finns killar som Leif som gör min fredag lite bättre! :) pussar

2006-11-24 @ 21:41:33
Postat av: Sarah Teee

åååh, vilken vis kvinna jag känner att jag är :D haha, riktigt stolt över mig själv!!
gud va duktig du är som har tagit älgen (tjuren?) vid hornen å skaffat en blogg, jag är stolt över dig mitt barn!
pusspuss from your RaulTeean friend!

2006-11-25 @ 16:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback