Har redan skaffat mig en "trognaste kommentaterare"! :D

Helgen var väl sådär lagom skoj, det hände ju verkligen ingenting! Men å andra sidan kan de ju inte alltid va på topp heller! Va rätt skönt å bara ligga hemma å kolla på film faktiskt......
 Haha, äsch vem försöker jag lura!? Det var de tråkigaste jag varit med om på länge. Klättrade nästan på väggarna av tristess. Roligaste var väl när jag ritade ansikten på de mandariner som fanns kvar i fruktskålen.. Snacka om understimulerad haha. 

Men i lördas va det iaf lite julpyssel här hemma med girlsen. Vissa tröttare än andra.. Bakis någon?! Haha :P  Men tomtarna vi gjorde blev ju otroligt tjusiga :D 
Sen tittade vi på gamla filmer från barndomen. Mullvaden och Babar, I Lööv!  
( Fast inget slår Jem lr va säger du Kussen? :)

Idag åkte jag iväg till kursen, men va bara där i en timma typ så de va ju lite värdelöst... speciellt för den som kom ända från norrtälje haha! 
Men min Bästaste Kusin ringde ju å konverserade ett tag när jag skuttade på väg ner till t-banan för att åka hem :)  


Tänk att det räckte med å skriva en gång i denna blogg, å så vips! Jag har redan skaffat mig en "trognaste kommentaterare" haha, tack S.Teee det värmer att du tror på mig ! :P 
Men du får akta dig så inte S tar över rollen bara.. Tror att hon kan va en tuff konkurens till denna hedersplats ;P  

Aja, nu är det lunch som gäller.. håller på att avlida av hunger! 

Puss å Tjipp

Kommentarer
Postat av: Anonym

woooohooo! nu är ja först!! haha fast Sarah har ju ingen dator hos far så de e väl därför..:P borde egentligen plugga historia.. mén ja viiillll inte..!!!! aja.. dax o börja snart.. fick veta idag att ja hade en blogg :) de va ju trevligt att ni berättat ;) haha pussar i massor!!

2006-11-27 @ 18:55:02
Postat av: s Teee!

nuu kommer jag igång med kommentaterandet igen, får inte mista min titel...:/ men jag har ju en toppen anledning: har man ingen dator så gåår det ju faktiskt inte! men fårn och med nu så har jag nog ingen ursäkt alls...men jag ska vinna över Sara! mohaha! å du, jag loooovar, vi ska se till så att du aldrig mer behöver rita ansikten på mandariner mer....trots att d faktiskt lät rätt kul :)
puss å banan, här får du en kram!

2006-11-30 @ 17:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback