Varför inte börja med en lammköttsfest ?!

Något som måste vara bland det absolut värsta ljudet som finns är väl ändå när klockan ringer på morgonen och man måste gå upp.
Och det hjälper ju inte att det är totalmörker ute. Kallt å bara blää. Så idag beslutade jag mig för att stanna hemma, för jag kan lika gärna göra nytta här som där. Jag menar, vad väljer man? Att Sitta under en filt i soffan med datorn i knät lr att sitta i en ful datasal omringad
av halvjobbiga människor ?!
   Ni ser, det var inte så svårt val!
Jag somnade glatt om några timmar ( fast lite dåligt samvete hade jag dock) , vaknade av att E. ringde å väckte mig , hamnade visst framför tvn ett tag å nu sitter jag här å är duktig.

Känns som att alla har hamnat i nån slags svacka. Ett deppträsk skulle man kunna säga. Ingen orkar styra upp saker, men samtidigt är vi bara såå uttråkade. Haha, ingen bra blandning med andra ord! Därför måste vi ta oss i kragen å ge oss ut på skojjigheter.
Varför inte börja med en lammköttsfest redan till helgen?
Rådet goes Thai.
Haha, tackar S.Tee för "oops, jag glömda visst den såå viktigaste" infornationen ;) Men va fasen, vi lär nog få skoj haha!



Cause the hardest part of this,
is leaving you...

Tänk va bra det vore om det fanns en knapp som bara kunde radera saknad å känslor efter speciella människor...De av det motsatta könet för att vara exakt. Då hade jag lätt köpt den å varit gladast!
Haha, shit va Rådet lackar ur på mig nu!
 Men jääjää, jag vet redan va ni tycker å tänker, å jag håller med er!
Jag är patetiskast i stan!



Nepp, dax att fortsätta med viktigare saker :)

Puss å heeej!

Kommentarer
Postat av: S. Teee

åååh, jag vill ju oxå sova en hel dag!! men d får jag göra på fredag, då är jag leedig :D å jag måsta säga att d lät som att du gjorde ett grymt bra val, d e som reklamen på radion där man får välja på två olika tandläkare, ni vet? jag orkar i vilket fall inte förklara om ni inte vet..:P
haha, i helgen veet vi att d inte blir torka, för fest blir d...hoppas bara att den blli rolig, för jag har ju veeerkligen ingen aning..men men, bättre än att sitta å stirra bara, hoppas jag :) men elin, alkohol fungerar ju som den dryck du beskriver, d e bara dricka tillräckligt mycket av den!
puss å banan-skal, vi ses i en grön dal!

2006-12-05 @ 17:03:45
Postat av: mig själv

Haha, asså..jag vet verkligen inte va de är för reklam du pratar om :P du får berätta ikväll helt enkelt :D haha, klart helgen blir kul! har vi bara lite dricka å oss själva så kommer vi garanterat lyckas! :D denna helg ska vi leva efter vårt motto: Ignorera.(Multiplicera). Gilla Läget.Spåra Ur! lr va säger ni?
Haha, asså e jag helt lost? vad e de för dryck jag har beskrivit?!

Puss å krema, jag har kommit på S.Tees hejdå-tema!

2006-12-05 @ 18:29:32
Postat av: Saaaara

haha ja vet vilken reklam du menar Sarah! det finns en med tandläkare o en med dykarinstruktörer :) asbra juh! haha japp, till helgen blir det alkohol, och självklart ska vi leva efter vårt motto! finns det ett bättre motto egentligen?! tror fan inte det.. Men lite lammkött vore väl hääärligt haha o så en hejdundrandes efterfest i elins källare?! med lite idol kanske ? haha aja vi ses o hörs! puss o kram

2006-12-05 @ 22:05:03
Postat av: Ääääälin

Jag håller me dig E! hahaha men tro mig, det går ;) det tar väl nåt år eller så ibland men det är bara att stå ut! och vadå du har ju oss ju :) kan ju komma å gnälla hur mycke du vill hos oss :p eller iallafall hos mig.. kan ju inte prata för de andra :D haha men eftersom de är dina förtjänliga kompisar så ska de stå ut med det! nån gång kommer de vilja gnälla hos dig ;) så hähä

puss och kram müssli hela dan

2006-12-09 @ 18:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback