Töntigt jag vet!

... Men jag är uttråkad :) So lets start!

Regler:
1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn't make sense.

NO CHEATING!


Will it be ok?  Madicken
Kommentar: Pilutta mej lr vad? haha

How are you feeling today? Beautiful
 Kommentar: Njaa, vette fasen. Känner mig rätt skabbig faktiskt, haha.

How do your friends see you? Slide Along Side
 Kommentar: I’m gonna show you the time of your life..” :)

Will you get married? Call On Me
 Kommentar: Desperat lr vadå!? haha

What is your best friends theme song? Celebration
 Kommentar: Haha, fan va rätt!

What is the story of your life? Sommarens Sista Smak
 Kommentar: ”Åh Ljug! Ljug och kyss mig hårt en sista gång
Inga röda ögon, låt oss ta oss för vad vi var;
världens bästa djävla flirt och sommarens sista smak
Haha, säger inget mer så har jag inget mer sagt


What was high school like?
  Blå Container
 Kommentar: Ehh, åkej?!

How can you get ahead in life? 
Chacarron Chacarron
 Kommentar: Oooh, yeees!! <3

What is the best thing about your friends? Something's Missing
 Kommentar:
Verkligen inte! Dom har allt juh! :) All kärlek till Rådet !

What is tonight going to be like?
Hotta Brudar
 Kommentar:
Yäääh, ikväll e de ju feeest feeest pååniheeest hos E. 

What song describes you?
Girl For All Seasons
 Kommentar:
Haha, jag är din anytime! ;)

To describe your grandparents?
Looking back
 Kommentar:
Hmm, njaa.

How is your life going?
Värsta Grymma Tjejen
 Kommentar:
Yäääh, baby!

What song will they play at your funeral? Shooting star
 Kommentar: ” Like a shooting star, you shine brightest of them all.. ”

How does the world see you?
Soon
 Kommentar: ??

Will you have a happy life? With A Little Help From My Friends
 Kommentar: Helt klart!! <3

What do your friends really think of you? Det Vackraste
 Kommentar: Haha, ooh but thanks ;)   ( nej jag fuskade inte :P )

Do people secretly lust after you? Girlfriend
 Kommentar: Haha, visste inte att dom vill ha mig som sin Girlfriend  ;D

How can i make myself happy? Papa Joe
 Kommentar: Södra Öland, det enda rätta!

What should you do with your life?
Break My Stride
 Kommentar: Haha, på så vis

Will you ever have children?
All Night Long
 Kommentar: Hahaha...!?



Hahaha, ja vad ska man säga!? Vissa "svar" blev ju riktigt kuliga.. andra lite mer skumma..
Nu ska jag försöka göra en " elf of myself " haha. Det var nån kul sida på internet som pappa hittade. Han klippte in sitt ansikte på en kropp som dansar , jättefult men himla kul var det !

fast först ska ja kanske äta, för jag e såå hungrig!

Hörs sen! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, fasen vilka bra svar du fick!! :D
å d e ju en självklarhet att du får ett lyckligt liv, när du har oss!!

2006-12-27 @ 23:48:38
Postat av: S .Teee

vad har hänt med mig? nu glömde jag ju skriva att inlägget som nyss skrevs var från mig, men jag antar att alla förstod det, med tanke på avslutet? ;)
å duu, jag har nu kommeit igång igen som trognaste kommentataerare, bra va?? :D

kram banan, vi ses på stan!

2006-12-27 @ 23:50:49
Postat av: S .teee

måste säga att det är konstigt, det första inlägget, där kom bara halva med av det jag skrev...fortättning efter när du har oss!!:
love you din korv!

sen kommer jag faktiskt inte ihåg bananavslutet..:/

2006-12-27 @ 23:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback