Sopsäck på huvet, hur charmigt är det egentligen?!

Tja tja tjaaa!

Jahapp, so whats new? Inte mycket asså. Igår va jag på min kurs, blev klar med mitt otrooligt braiga brev. Jag menar, vem vill inte ta emot en praktikant som börjar sin ansökan med
 " kreativ muntergök söker praktikplats" !?!
Alla människor lär ju vilja ta emot mig på direkten.. Eller så är jag väl bara en knäppis i deras öron.. Aja, det bjuder jag på.

Var hos M. the häx i måndas! Gud va ja tycker om den människan! :) Blir alltid så glad när jag är där. Sen att hon säger saker som ger en hopp angående vissa grejer gör ju inget sämre direkt.. hon har ju haft rätt förr, så hoppas verkligen att hon har det nu oxå :) men det är inget att ta upp än, för då sker de väl aldrig.. haha, optimist javisst!


Man behöver endast en minut för att fatta tycke för någon, en timme för att bli kär,
en dag
för att börja älska någon. Men det behövs ett helt liv för att glömma...




Träffade min kära kusin A. igår.
Hon är utan tvekan en av de bästaste människorna som går på denna jord asså..  I alla fall om jag får bestämma! <3
Hon hade varit å färgat håret, å det blev så himla fint! Hjälp va avis jag blev! Vill oxå ha mörkt hår, men jag passar nog inte i det. Skulle bara se ut som ett blekt spöke, om jag inte badade i brun utan sol förstås!?
Tåls att tänka på, haha! Jag ska iaf bege mig till hennes vän S. å klippa mig ja me!
( Hörde att S.Teee och M. varit där å gjort sig fina i håret oxå :)
Hur som helst, en klippning vore en bra början om inte annat. Har ju planerat å göra en total makeover hur länge som helst.. Viljan e starkare än stål, men jag törs inte. Är en fegis rätt igenom. Tänk om det blir fult? Då måste jag ju gå med en sopsäck på huvet lr nått.. å hur charmigt är det egentligen? Nej, jag väntar med makeovern tills jag vet exakt hur jag vill ha det :P


Idag har jag gett mig själv ledigt. Känner att det är rätt mycket dötid på kursen nu å de känns ju lite värdelöst.. Kan jag lika gärna va hemma å glida runt här i mitt palats ;)  Så lillebror å jag har kollat på film, (han tog oxå ledigt idag), å bara stirrat typ. Å nu är my cosmin twin på väg hit för vi ska hitta på nått skoj,  hon har varit sååååå uttråkad heela dagen så ja måste ju se till att hon inte dör av tristess sen när hon kommer.. kanske ska vi ta å baka? lr bara äta degen direkt, det brukar ju gå fin fint haha!

Snart är det jul och jag har vekligen inte köpt några julklappar än. Jag kör på ”handla-som-en-tok-dan-innan-julafton” stilen som vanligt.. Det blir mest effektiv så, haha.

Och flickor, vi måste verkligen börja planera nyår snart !! För jag vägrar göra en ”the flens” å fira tolvslaget på nån pendeltågsperång eller liknande,  haha!
Låt oss styra upp ett räjält kalas, med mycket folk ( läs hunks) , goda drinkar å massa glitter! Vi måste sammanfatta detta år, genom att försöka bräcka midsommar, Ulla fester, mina fester och S.Teee fester. Haha, tänk om vi skulle lyckas med det. Ge oss Feeeest feeeeest pååniheest med andra ord!

Nepp, nu harja inte tid att sitta här längre. Hare bra heeej!

All kärlek till mina Müsslivänner! <3


Kommentarer
Postat av: klantbarnet

åhh va jag längtar till nyår!!! får värsta rysningarna när jag tänker på jul å nyår å så! aaah vill ha det nu! känner samma sak gällande julklapparna.. börjar bli lite smått stressad ;) men vi får åka nån dag och julhandla tycker ja :)

min bror har börjat prata värsta konstigt :S han har typ blivit zigunderbettare :p haha :D

pusspuss kosmisöstrami!

2006-12-15 @ 19:46:58
Postat av: Saaaraaaaaaa

åhh...nyår... feeestfeeest pååniheest asså! ska bli så underbart!! äntligen något att se fram emot! haha o vi måste ju bjuda snygga målvakten o 11an?! aja ska bli grymt kul! o så ska ja göra dig avis..ja har ju faktiskt köpt alla julklapparna! :) shit.. e nog första året som ja inte irrar runt dagen innnan julafton! men nån gång ska ju va den första! ingen taxi jimmy igår heller.. har börjat ge upp hoppet.. men men när man minst anar det så! vi hörs o ses, ta väl hand om mina vantar o halsduk haha! puss

2006-12-17 @ 21:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback