Olyckligt kär såklart, eftersom det aldrig kan bli han å jag

Igår var det en helkväll hos Juli-A-Annars. Hon, Ulla och jag lagade mat å konverserade glatt ett bra tag. Gamla minnen e ju för.. Läskiga!  M. Carlsson, Juha och Paltask säger väl ändå allt!? Hahaha!

My Cosmin Twin kom sedan inom sinom tid och då kollade vi på en tönt film. En sån som man inte erkänner högt att man kanske ryser till ibland, för allt e så äckligt perfekt lixom. Vi har alla sett den för:

Söt flicka möter en snygg pojke, skolans populäraste såklart. Dom blir kära. Det finns nån avundsjuk och ond person som vill förstöra. Blir lite trubbel, men sen slutar det med att dom får varandra. Alla är glada.
 The End.


Men denna gång va de lite annorlunda dock. Här satt vi och väntade å väntade på the final toutch,
att "kärleksparet" äntligen skulle pussas. Men det var ju allt förgäves, never gonna happen my friend, de va ju fasen en barnfilm som Ulla sa.  Men hallåå, i teknadefilmer får dom ju pussas. Jag menar i lilla sjöjungfrun pressar dom ju typ prinsen till å pussa na; krabban sjunger " so go on and kiss the girl..." 

Hur som helst när filmen var slut och man kände sig sådär extra ensam å misslyckad, så började ett program om nunnor i kloster. Haha, tack då! Det är vår ofrivilliga framtid kom jag å Ulla fram till.
Fan, ska det verkligen vara så jävla svårt att lyckas?!  

Jag har ju iofs gått å blivit kär. Olyckligt såklart, eftersom det aldrig kan bli han å jag. Och skulle jag väl få honom, så har jag gått med i en pakt om att dela honom med Ulla och E.  Vem är denna person undrar ni säkert?!  Jo det skall jag för er nu berätta! Iförrgår såg vi värsta braiga kärleksfilmen.
Tristan & Isolde heter den.
Det var länge sen jag såg en så bra film. Där satt vi och va sådär äkta tjejjiga, med tårar i ögonen och handen på hjärtat. Dels för att den va så sorglig, men oxå för att killen va så himla vacker. Man blev så lycklig, men ledsen på samma gång när man såg honom..
 Deras tid tillsammans var underbar men kort. Fast hellre det än att inte ha honom alls, haha!

Hjälp va jag önskar att jag var Isolde ! Om endast för en dag lr två!



Den här låten borde spelas när man har en het grabb i närheten, så han hajjar va han ska göra lixom :P
( Har tagit bort några rader dock.. Lite för mkt Sha-la-la-la-la-la, kände att de inte behövde va med nu)

There you see her
Sitting there across the way
She don’t got a lot to say
But there’s something about her
And you don’t know why
But you’re dying to try
You wanna kiss the girl


Yes, you want her
Look at her, you know you do
It’s possible she wants you, too
There is one way to ask her
It don’t take a word
Not a single word
Go on and kiss the girl

Now’s your moment
Floating in a blue lagoon
Boy, you better do it soon
No time will be better

She don’t say a word
And she won’t say a word
Until you kiss the girl


Kommentarer
Postat av: CT

ja verkligen!! Tristan in my heart ;) aah han är ju så förfärligt het så att det nästan är för bra för att va sant! :p

Tänk om det skulle finnas en Tristan för var och en.. va världens skulle vara bättre då! jag känner att vi behöver införskaffa det! kan kan motverka växthuseffekten? vem vet.. :)

Å förresten jag har en massa låtar som du ska få :D

puss och kram från din musikgeare

2006-12-28 @ 18:45:27
Postat av: S. Teee

men ååh...nåh! jag har ju inte sett tristan å isolde, men ni pratar ju verkligen om den hela tiden...men iof, ni skulle väl antagligen inte banga på att se den igen? :D haha, annars får jag väl tvinga T..haha, han lär tycka att den är lagom bra ;P

men hallå, båda ni E, ni får faktiskt skicka typ tusen låter till mej, för jag vet inte vad det är som har hänt med min dator, men den väägrar ladda mer musik...så, skicka dom till min mail, för min dator strejkar ju på msn me :P tackar tackar!! :D

puss å gran, här får du en banankram!

2007-01-09 @ 18:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback