Men verklighet är ju bättre än drömmar..lr!?


Julafton idag. Vaknade av att mamma ropade på mig. Ja skulle tydligen va social å äta frulle med de andra. Men jag ville verkligen inte gå upp. För jag hade en sån underbar dröm...

Gud va jag önskar att den ska slå in på riktigt. Då skulle jag bli  världens lyckligaste :)


Blir nästan tårögd när jag tänker efter att det är ganska svårt att få de till verklighet.. haha, illa men sant.
Tur att drömmar kan va väldans verkliga, så då kan ja ju alltid låssas att det har hänt...  Faaaaan!!

Haha, drömde en skum dröm för några nätter sen. Det var en skunk med. Jag brukar sällan drömma om djur. Men jag bestämde mig för att slå upp va skunk betyder i min "djur/ drömbok" jag fått av M. the Häx.
Å detta var vad jag fann:

Skunk = Ge upp det gamla för det nya. Ha inte misstro mot andra och livet. Livet går vidare.

Haha, jaa vad ska man säga. Story of my life?!  Passande nog så drömde jag detta samma kväll som jag hade brytit ihop totalt hos M. the Häx. Så ska väl göra som hon å skunken säger då. Sluta tänk på sånt som hänt förr, och gå vidare.

Shit, nu blev detta ett djupt inlägg igen. Vad har hänt. har jag gått å blivit seriös på äldre dar?!

Aja, nu måste jag gå å ladda inför tomtens ankomst ikväll.. haha, så spännande ;)


Puss å kram å God jul!

Kommentarer
Postat av: Loverboy Simon

blir så lycklig när jag läser att du drömt om mig!

2006-12-27 @ 18:03:53
Postat av: S. Teee

haha, nej, jag kan lova dej att du i övrigt inte har blivit seriös på äldre dar, just det inlägget var kanske d seriösaste hittills..lr ja, skunk-dröm? haha, men ja, vad det betyddde så seriöst..:P
nu vet jag inte ens själv va jag skriver å jag ger upp!

puss å kram...vad är det här? jag har ingen banan!

2006-12-27 @ 23:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback