Kvark i hamnen ett två tre

Ho ho ho! God kväll i stugan! Finns det några snälla barn här!?

Shit pommes frites, imorn är det Julafton!!  Och var är då den riktiga vintern med massvis av vit snö kan man ju fråga sig?! Inte här i alla fall.
Det enda som visar sig i vinterväg är lite frost på den fortfarande nästan gröna gräsmattan.. illa asså!

Aja, man får ju hoppas på att tomten kommer iaf :) Haha, det brukar han ju göra, men vi har en vana att alltid få en väldigt konstig sådan. Ingen vanlig med tjock mage å  vittskägg här inte.
Nej, det är mera en blandning av scream mask, båt fendrar, gummistövlar och allmänt onormalt beteende som gör vår tomte så.. hmm vad ska jag säga, så unik? .
Behöver jag ens nämna att det oftast är pappa eller faster som gömmer sig under denna utstyrsel?
Nää, tänkte väl det, haha!  Men i år röstar jag på att Ulla ska va tomten. Har en bra bild på henne från i somras då hon har en tomtemask på sig å hon passade så bra i den! <3

Ulla for Santa Claus!


I år har jag inte önskat mig nånting speciellt..
Förutom en sak då som my cosmin twin har lovat att fixa till mig.. Dock så fick jag veta idag att hon misslyckats å att det är bättre om jag fixar biffen själv. Å det tror jag med iofs. Och jag SKA lyckas, haha!

Igår var vi hemma hos E. Vi drack å konverserade. Men sen vid elva var vi bara tre tappra själar kvar.
 Då kom E.s  lillebror in till oss, å vi skulle visst spela poker. Haha, jag kan ju inte ens poker.
Totalt världssämst på sånt juh! Va länge sen jag kände mig så pundig som när dom gick igenom regler å hur man skulle satsa å räkna marker.
Men jag är ju inte den som är den, utan jag bjuder på mina lustigheter.
Kvark i hamnen ett två tre är allt jag har å säga! Men efter mkt knack hit å dit så fick jag hjälp, men jag blev ju inte klokare för det. Så jag bestämde mig för att spela hårt mot hårt. Jag gick All In mina två tior.
Och håll i hatten, jag kom ju två för fasen! Sen la jag av, man ska sluta när man ligger på topp! Men  roligast var nog att knacka å lära mig trix med markerna, haha! Sicken geek jag är! :P
Efter min korta pokerkarriär så hamnade vi i soffan å kollade på nån film med heta män klädda endast i små skynken.. But hellooo ;) Fast den va inte så bra dock. Sen följde E oss till bussen och väl hemma käkade jag och Ulla mackor innan hon begav sig hemåt. Trevlig kväll var det, som alltid! :)

Tror det är dax att slå in alla julklapparna nu. Sen tänkte jag ringa Ulla å se om hon kanske vill leka. Ryktades om att våra bröder skall träffas å kolla på Sunes Jul, den bästa julkalendern ever!!
Och det vill man ju verkligen inte missa! Håkan är typ min idol, vill ha honom som kompis!

Puss å kram




All I Want For Christmas Is You...




Kommentarer
Postat av: S.Teee

haha, jag vill oxå ha en konstig tomte...lr ja, en tomte alls skulle ju sitta fint!
hahaha, men du, vi vet ju att du är bääst på allt när det gäller kort, jag säger bara södra öland ;)

kram och banan, på nyår ska det skrattar på stan (lr ja, hässelby blir perfa!!)

2006-12-27 @ 23:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback