" Jag gör det. Jag gjorde det. Nu är det gjort."

Lördagen började med att Elin och jag vaknade upp ur vår koma runt tolvtiden. Skönt att äntligen få sova ut länge, haha. Vi kollade på film och käkade glass, sedan begav vi oss till affären för att handla käk till kvällens grillparty hos mina kära Kusiner.
Vi var ca 12 pers som grillade och vi hade det asmysigt. Sedan vid niotiden började de övriga folket rulla in, men jag känner att det är redan här som jag har svårt att minnas resten av festligheterna.
Känns som att jag inte var med någon speciell under kvällen utan jag drev bara runt för mig själv, men bild och filmbevis tyder på att jag var med längre än jag trodde iaf haha.
Alla dessa filmerna från soffan säger jag bara! haha, där va iofs Tina filmstjärnan men jag syntes i bakrunden och framförde vissa otydliga kommentarer. Och nu när jag tänker efter så minns jag att Tessan i en av filmerna säger att jag typ knockade henne?! Undrar om det är därför jag har haft ont i näsan idag? Haha, var för trött för att ens minnas om jag hade ont igår :P

Jag trodde det bara va jag som fick i mig lite för mkt, men som alltid så har kusinerna en speciell magi över deras hus. Folk blir alltid FÖR fulla hemma hos dem haha.
Jag tänker inte skriva här hur min kväll slutade, men jag kan ju bara garva åt det. Så även mina vänner som oxå fick bevittna allt.. haha

Nu såhär efter denna afton funderar jag seriöst på att aldrig dricka igen. Haha, jag vet att det bara är något man säger. Men asså snälla ;P
Och att jag blev medlem är väl något som jag ska se som en stolthet enligt vissa, men de vette fasen asså, haha.
Det här är en rätt så ny värld för mig, jag är den som alltid har varit stabilast och haft de klaraste minnena dagen efter. Jag har suttit och berättat vad alla har gjort på fyllan, men detta har som sagt förändrats de senaste halvåret. Haha, jag skyller allt på mina kära vänner som hetsar en ;)

Nej, aldrig igen asså! Haha, jobbigast är att redan om två dar så är det ju valborg och då är det fest igen.. dock så finner ni mig inte sittandes på toalettgolvet denna gång! det kan jag lova er! Hahaha...

Söndagen spenderades på soffan hemma hos Ulla. Det visade sig att det fanns fler som däckat lite här å var och det gladde mig :P
Vi kollade igenom alla kort och filmer från gårdagen och vad kan jag säga. Vi var alla Jävligt bra helt enkelt!
Elin och jag hade under middagen lagt fram en bok som alla kunde få skriva i om de ville. Vi hade lagt den på toaletten för det funkade ju så bra på midsommar förra året då faster införde "dassboken" Haha, och vår bok blev oxå en hit! Det finns så mycker som folk har skrivit och endel saker ger mig bara stora frågetecken, haha!

Näe, nu är det soffan som gäller!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så jävla bra asså

Postat av: Sarah tee

haha, d va en riktigt lyckad fest, det må jag säga!
och elin, du ska definitivt vara riktigt stolt!! :D

puss å alkohol, kan man göra en banan-bål?`

2008-04-29 @ 12:02:28
Postat av: Elin Herman 19 år

Jag är stolt över dig! det ska definitivt återupplevas elin!

2008-05-03 @ 12:56:58
URL: http://klantbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback