bara tanken på det gjorde att jag hellre hade ålat hela vägen..

Jahapp. Så var det måndag igen då.
Jag har aldrig förut varit så sliten som imorse då jag med stapplande steg gick mot dagis. Inte nog med att jag bara va sådär vanligt morgontrött, men jag hade även haft en ovanligt tuff helg bakom mig som gjorde att jag kände migmer död än levande, hahaha. Som lite strössel på det så skulle jag för första gången öppna själv och bara det sätter ju press på en. Men det gick väldans bra och jag är fan stolt, haha. Jag är så nöjd att inte larmet gick!! 

I alla fulla fall, nu har jag slutat och planen är  väl att parkera mig med täcke och kudde på soffan inom snar framtid.

Tänkte att jag skulle försöka återberätta lite hur min helg har sett ut, men jag måste erkänna att minnena från lördagen sviker rejält. Men here it goes:

Fredag
Skulle egentligen haft en chillkväll  med Tina och Svaneland, men hade under dagen pratat med lillebror och han tyckte jag skulle följa med honom och hans kopmpisar ut på stan istället. Och det lät väldans kul med tanke på att det var evigheter sen vi gjorde något tillsammans. Så lillebror och danne kom hit runt halvsju tiden och med sig hade dom pizza och aquatini! Ojoj, kvällen började bra med andra ord, haha.

När vi var övermätta och belåtna och precis skulle gå till bussen så det blev ändrade planer. Tydligen så skulle vi få skjuts in till stan av dannes bror istället och bara tanken på det gjorde att jag hellre hade ålat hela vägen till vällingby och tagit tuben därifrån. Haha, och mycket riktigt. Jag har aldrig tidigare varit så rädd i hela mitt liv när jag åkt bil som då. Han körde som en jävla idiot och skulle bara visa hur cool han och hans bil var.
Äääh, tönt fuck off säger jag bara, haha!
Under bilfärden märkte jag även hur något drog i min jacka men jag förstod inte var det var, förns vi gick ur bilen i stan. Mitt skärp på jackan hade hängt utanför och släpat i marken hela vägen haha. Kvällens tabbe nummer 1.

I stan mötte vi upp Jossan, Hanna och hennes jobbarkompisar på en rockklubb och där började flickorna presentera mig för olika drinkar och shots, vissa godare än andra haha.
Jossan och jag blev uppraggade av två killar med likadana t-shirts och som båda hette Johan. De hade till o med likadana skärp som det stod Johan 1 och Johan 2 på. Dom kallade sig själva för Tvillingarna. Jag tyckte de va så jävla fult så jag kunde inte låta bli att driva med dem. Helt plötsligt hette Jossan och jag ?Karin?, vi hade oxå kännt varandra hela livet och även vi bodde grannar, m.m.
Haha, antingen spelade dom jävligt bra och lurade oss rejält över deras förvåning eller så var dom bara för fulla/dumma för att förstå ironins starka närvaro. För dom var verkligen helt förvånade över detta sammanträffande och började snacka om hur liten världen är, att vi var preeciiiis som dom två. Haha, jag bara undrar hur förvånade dom hade blivit om Elin hade varit där då, med alla våra röda trådar här i livet :P
Jag lyckades förövrigt lura dit Elin sen och det är jag mäkta glad för! Vi stannade ett tag men sen drog hon, jag och bror vidare till Limman. Haha, otippat värre ;P Där skapade vi kontakter som man brukar säga och jag lyckades även få dit Angie oxå. Haha, Elin och bror var väldigt trötta och orkade inte med att festa längre. Veklingar säger jag bara, haha ;)

Så det blev ett stopp på Gunillas och sedan blev det hemförd.
Haha, det är här tabbe nr 2 kommer in. Taxigubben undrade om det var någon som inte hade stängt dörren ordenltigt för han hörde ett ovanligt ljud. Mycket riktigt, det var även denna gång mitt skärp som inte hade hunnit in i bilen utan släpade fint i marken istället, haha. Så nu är ena sidan grå och andra sidan är svartare än svartast :P Tvättmaskinen nästa!

Haha, jag måste ta mig en funderare över vad som egentligen hände i lördags, så jag återkommer med det inlägget

Puss å krambanan

Kommentarer
Postat av: Sarah Tee

haha, d e så du me ditt skärp känns d som, jag har ingen aning om varför, för ajg kan inte minnas att du gjort så förut? men d känns verkligen som det :P haha

en fråga, en banan, är det en blomma innan den utveckas till en banan?

puss

2008-04-29 @ 11:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback